Abang Ngah, we gonna miss you :'(

Salam..



We gonna miss this man :


More information about this : Click here

Hari ini ieta dapat satu berita yang mengemparkan *kalau ieta ade sakit jantung mesti sekarang ieta dah terlantar kat katil hospital..I've got news from my sis. She said "Heechul masuk army on this coming 1stSeptember". So thats mean masa hari raya! You know what? Raya tak lama lagi~ Ni yang buat ieta SANGAT sedih tahap cipan~ T_T
WHY SO SUDDEN?? KENAPA?? WAE???  I still don’t know what I’m going to do with myself on September 1st. Maybe just crying on my bed :'(
Kenapa dia masuk army awal sangat? Atlease kalau nak masuk pun kenapa tak tunggu sampai dorang goodbye stage? Minggu ni dia last perform Mr simple~ Lepas ni kita takkan nampak lagi beauty boy perform Mr simple lagi T_T


I love every single thing about this guy..Even sometimes ieta tengok dia ni agak pelik, tapi ieta tetap suka tengok perangai dia. Ieta kagum dengan dia sebab jadi diri dia sendiri, dia cakap berdasarkan apa yang dia rasa.Dia ada pendirian dia sendiri, tak kisah dengan apa yang orang nak kata , Kim Heechul is Kim Heechul.
Tak ada orang boleh ubah tu. Ieta suka sangat bila dia menggedikkan diri kat Twitter.Sentiasa tweet gamba dengan member and macam2 lagi lah ! Kita akan rindu tu semua T_T
No more tweet from Heedictator..*Harap2 dia boleh tweet lagi wlaupun dia kat dalam army tu.
Kesian kat dia, mesti susah untuk dia nak sesuaikan diri kat sana nanti. Mesti dia pun sedih gak nak pergi army ni tapi dia kuatkan hati je demi jalankan tanggungjawab dia..Be strong oppa !


Thank you oppa, Thank you for being KIM HEECHUL..Thank you for never changing who you are..
Thanks sebab bagi kitorang harapan..Bagi kitorang gelak,gembira,menangis bersama2. Thanks for be strong.
Thanks for being Perfect,walaupun kitorang tahu oppa ada kelemahan. Tapi atlease kitorang tahu that you are human too :)

Thank you for loving me unconditionally over the past six years. I won’t, however, ask for you to wait for me. Instead, please support me again if you still like me when I come back with a heart of starting anew.”-Heechul to ELF

I know this isn't goodbye, we know that you will be back after 2years. We know you will work hard and comeback to us. On that time you will be more beautiful,handsome and stronger than you are now. So i won't say goodbye because goodbye means you are gone~ And you won't be..You still in my heart..ELF's heart..

Good luck, oppa. Live your life, be happy, do what you need to do. I’m so proud of you. We’re all proud of you. And though I’m going to miss you with my whole heart, I’ll be okay because you’ll be back. And I’ll be waiting. We’ll all be waiting.

Heechul - I'm really thankful to the Super Junior members..I'm too shy to say it directly, so i'm texted them saying " You guys need your hyung.I'm just so grateful for them..and I trust that they'll lead Super Junior in a great way while I'm away~"









 


This is what we called A Long Short Journey :'(


To Kim Heechul, the man who makes the world so much better by just existing. I love you so, so much. No matter what happens, no matter what you go through, no matter where you go, we’re here for you. We support you. We love you. Good luck, be safe, and we’ll be waiting for you to return. No matter how long it takes.<3

We will miss his smile~




See you soon, Oppa. WE ALWAYS WAITING FOR YOU,SARANGHAEYO KIM HEECHUL !!

*Sekarang ieta tahu kenapa Eunhyuk nampak sedih masa dorang menang inkigayo semalam.Sekarang ieta tahu kenapa Eunhyuk yang bagi speech masa dorang menang bukan Leeteuk. Sekarang ieta tahu kenapa Kyuhyun yang selalunya menyorok dari kamera dan semalam dia tiba2 berdiri kat sebelah Eunhyuk.Sekarang ieta tahu kenapa Leeteuk diri kat corner dan macam biasa dia akan buat2 senyum untuk tutup kesedihan dia. Sekarang ieta paham kenapa Heechul duduk jauh2 dari semua orang semalam. Semua ni buat ieta sedar.. Dalam 9 hari je lagi dorang akan jadi 9 berbanding 10 orang dan tak lama lagi akan jadi 8.  ELFs need to get ready. The most hurtful day will come soon. Be strong SJ! Be strong ELF! T_T

Apa Pendapat Korang? Cer cite cer cite ツ

0 buah strawberry:

Post a Comment

Kamsahamnida ! Sebelum pergi komen la dulu pasal entri ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...