Ramadhan sudah datang

Salam wahai warga-warga blogger.

Korang semua apa khabar? Harap korang semua sihat selalu..
Esok Ramadhan datang lagi buat sekian kalinya.. Alhamdulillah dan bersyukur ke Hadrat Illahi kerana kita
di panjangkan umur,di beri kesihatan tubuh badan dan di limpahkan rezeki untuk kita bersama-sama menjalani ibadah puasa pada tahun ini. Bulan ramadhan ini bulan yang penuh dengan keberkatan.Oleh itu,janganlah kita sengaja mengambil kesempatan dengan memasang niat untuk ponteng puasa,ingat orang mungkin tidak tahu korang menipu tapi ALLAH S.W.T maha mengetahui.

Cakap mengenai esok, esok teaser super junior keluar ! omygee, macam mana la ieta nak hadapi hari esok? Dah la puasa,teaser suju keluar,then esok last paper untuk trial spm. aduyai~ Suju comeback pulak cun2 masa bulan puasa,dah la seksi n hot je dorang ni takut terbatal puasa je,haha. Semoga ieta tabah menjalani ibadah puasa esok hari,bukan untuk esok je tapi selama 30hari :)


"Kita tak memiliki apapun dan tak dimiliki siapapun, selain milik Allah. Hidup di dunia hanya mampir sejenak,,mencari bekal dan menanti saat maut menjemput. Inilah saatnya di bulan ramadhan ini kita mencari bekal sebanyak-banyaknya,, Mohon maaf atas segala khilaf yang ada, selamat menunaikan ibadah puasa, semoga ibadah kita diterima Allah ta’ala"

p/s : Sentiasalah sEtting NiaT, UpGradE ImaN, DoWnLoad SaBar, UpLoaD uSaHa, DeLeTe DoSa, UpDaTe Doa & TopUp iLMu SuPaYa DptLah REDEEM PaHaLa BanYaK2. . !!! SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK :)

Apa Pendapat Korang? Cer cite cer cite ツ

0 buah strawberry:

Post a Comment

Kamsahamnida ! Sebelum pergi komen la dulu pasal entri ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...