Jang Geunsuk’s touching message

Salam..

Selain super junior aku minat juga la dengan artis korea yang lain. Tapi minatnya tak sama macam aku minat kat super junior. Sebab super junior memang special sikit kat dalam hati aku ni. Haha
So, aku nak cerita share sikitlah pasal Jang Geun Suk ni. Hari tu kan dia ada datang malaysia? Aku tak pergi pun, al maklum lah duduk jauh dari semenanjung malaysia. Konsert Super Junior pun aku tak pernah pergi T_T
Paham-paham aja lah, aku masih student lagi. Duit selalu tak cukup,pastu nak beli tiket konsertnya la, tiket flight lagi, duit belanja lagi. aiyaaa, pengsan den. So aku terpaksa tengok konsert dorang kat youtube je,huhu

Ok, tukar topik. Jadi topik lain pulak nanti. Haha, aku nak share message yang JGS bagi untuk fans dia yang kat Malaysia haritu datang support dia.Mesti ada yang dah baca kan? kalau belum, nak tau dia cakap apa? baca ni :



itulah ceritanya. Kepada siapa yang pergi tu mesti gembira bila baca message ni kan?
So, teruskanlah usaha korang support dia. Hwaiting !
Apa Pendapat Korang? Cer cite cer cite ツ

0 buah strawberry:

Post a Comment

Kamsahamnida ! Sebelum pergi komen la dulu pasal entri ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...