Indian ELF bagi Yesung 'Star'


Super Junior member menerima Star sebagai hadiah dari ELF  telah menjadi trend. Ini semua bermula dari Petals Heechul Antarabangsa dan di ikuti oleh banyak fanbases. Sebenarnya, hampir semua ahli mempunyai Star sendiri sekarang. Baru-baru ini, Indian ELF memberi kita info untuk membiarkan semua orang tahu bahawa tidak hanya fanbases besar di negara-negara seperti UK, Hongkong, China, Filipina dan lain-lain  mampu memberikan bias mereka hadiah yang kekal untuk menunjukkan cinta dan sokongan untuk bias khusus mereka.

ELF dari India meminta bantuan pihak tertentu untuk diakui bahawa ada Super Junior fans di negara mereka, dan mereka ingin Super Junior tahu wujudnya ELF di India.Indian ELF menghantar  gambar mengenai pendaftaran Star Yesung yang bernama "Art like vocals KJ". Mereka menyebutkan bahawa ini adalah langkah pertama untuk membiarkan semua orang tahu walaupun mereka hanya beberapa dari mereka.



* Jealous tengok ELF luar bagi Star kat Super Junior. Malaysian ELF bila lagi? :)

Apa Pendapat Korang? Cer cite cer cite ツ

2 buah strawberry:

Nur Fajariah said...

salam..hai.we meet again.just nak tanya,nk jadi elf ni,kena dftr ke?(^__^)

Ieta Madzid said...

salam.. :) tak perlu berdaftar. klau spa yg btul2 minat n sokong super junior 15 org tu mmg dh jd ELF. u know what i mean, as long kite tak buruk kn or ktuk member super junior yg lain , klau ade mknanya dia bukan ELF tp hanya SJ fans :)) knpa awk nk jd ELF ke? ^^

Post a Comment

Kamsahamnida ! Sebelum pergi komen la dulu pasal entri ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...