Kiss GoodBye

Salam...

Haa, agak lama juga aku tak online sekarang ni sebab aku sibuk dengan exam.. Giler tension aku nak jawab exam.. belajar semua tak masuk.. so aku tawakal je la apa yang aku jawab tu.. aigoo, ieta kau tak boleh macam ni la.. tak lama lagi nak spm.. huhu :(

Otak aku ni di ganggu dengan super junior je. Kadang-kadang aku fikir kenapalah tak ada exam pasal super junior? haha, mesti best giler.. and mesti aku tak boring masa belajar.. exam pun mesti best jugak sebab dapat jawab dengan penuh keyakinan.. :)

Okay, stop cerita pasal exam, dan sebelum aku mengarut yang bukan-bukan.. hehe
Aku ni kalau sehari tak mengarut tak sah ;p
Sebenarnya aku nak share dengan korang pasal lagu pebret aku ni.. suka giler aku dengan lagu tu.. asyik tekan button replay je, sumpah tak jemu pun dengar lagu tu.. Haaa, nak tahu tak lagu apa yang aku maksudkan?
Lagu tu tajuknya Kiss GoodBye by Wang Lee Hom.. tapi aku tak suka dengar yang penyanyi asal ni nyanyi.. aku suka dengar Leeteuk Super Junior yang nyanyi.. sumpah suara dia memang lunak berkrim tahap aiskrim. haha..

Tak tahu la kenapa tiap kali aku dengar lagu ni aku rasa tenang sangat. kadang-kadang rasa sedih bila dengar dia nyanyi walaupun aku tak paham apa yang dia nyanyi sebab lagu ni lagu cina..
Dah, aku malas nak berleter panjang kalau korang tak penah dengar lagu ni dan nak tahu best ke tak lagu ni jom kita layan sama-sama ini video.. Lagu ni time super show 3 kat Malaysia bulan tiga hari tu..



Best tak lagu ni? kalau best jom nyanyi sama-sama ok? :)


Baby bu yao zai ku qi, zhe yi mu duo yao shou xi
jin wo zhao ni de shou bi ci, dou she bu de fen chi
mei yi ci xiang kai kou dan bu ru bao chi an jing
gei wo yi fen zhong zhuan xin, hao hao xin shang ni de mei
xing fu da pei bei shang, tong shi zai wo xin jiao cha
cuo zhe de yan lei bu neng ce shi ai de zhong liang
fu chu de ai shou bu hui, hai qian ni de wo bu neng gei
bie ba wo xin ye dai zou, qu gen sui
(reff)
mei yi ci he ni fen kai, shen shen de bei ni da bai
mei yi ci fang qi ni de wen rou, tong ku nan yi shi huai
mei yi ci he ni fen kai, mei yi ci kiss you Goodbye
ai qing de zi wei ci ke wo zhong yu zui ming bai (wo zhong yu ming bai)
xing fu da pei bei shang, tong shi zai wo xin jiao cha
cuo zhe de yan lei bu neng ce shi ai de zhong liang
fu chu de ai shou bu hui, dan qian ni de wo bu neng gei
wo cai ming bai ai zui zhen shi de zi wei
repeat (reff) 2 times


Apa Pendapat Korang? Cer cite cer cite ツ

0 buah strawberry:

Post a Comment

Kamsahamnida ! Sebelum pergi komen la dulu pasal entri ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...