Finally !

Assalamualaikum... Tak jawab dosa.. hehe

Hari ini aku dah habis jawab exam.. whoa~ gembira giler kot.. sebab hilang tensen.. tapi SPM belum lagi ieta ! Jangan nak perasan.. sight =.='  aduyai.. sakit kepala bila fikirkan SPM..fuhhh
I must study hard.. Tak nak kecewakan ibu dan ayah.. Harap-harap aku dapat buat yang terbaik, insyallah..

Haa, pagi tadi exam satu paper je.. alhamdulilah aku boleh buat.. cuma gementar nak tunggu result je nanti.. haha
Lepas ktorg habis exam aku ingatkan dah boleh balik, baru nak perasan balik awal.. tapi sebenarnya TIDAK.. Ktorg kena belajar seperti biasa.. Takpe lah.. demi masa depan kan.. haha
So, hari aku masak Tom Yam.. wow ! memang sedap kot (ceh puji diri sendiri ) haha.. sebab aku ni memang minat makan tom yam pun.. aduh cerita pasal tom yam pun air liur dah meleleh dah ni.. hehe
Bukan Tom Yam je ktorg masak, tapi ktorg masak Asparagus Dagin Hitam.. Tu pun sedap kot tapi aku lebih suka Tom Yam.. Yum yum.. :)

Dup dap dup dap.. can you feel my heartbeat?? haha, bukan apa sebab esok mesti cikgu bagi result exam bg setiap subjek.. so agak gementar kot.. harap-harap result aku tak teruk.. aminnnn
Apa Pendapat Korang? Cer cite cer cite ツ

0 buah strawberry:

Post a Comment

Kamsahamnida ! Sebelum pergi komen la dulu pasal entri ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...