Addicted to Fiction & Fact

Salam.. Selamat malam semua..


Lagu Bonamana Japanese version dah keluar kan? Korang semua dah dengar belum ? Kalau belum haruslah korang dengar sebab memang best kot.. Bonamana kalau ditukar dalam bahasa jepun bermaksud BIJIN.. Memang best la lagu tu .. Cuba-cuba lah korang dengar ok? :)

Selain lagu BIJIN, aku suka sangat dengan satu lagu baru ni.. Lagu tu ialah Fiction and Fact.. Beast yang bawa lagu tu.. Gila bapak smart dance lagu tu.. Lagu dia pun so addictive.. Tadi aku tengok comeback stage dorang dekat Music Bank.. waseh, tak tahu dah nak cakap apa .. Aku minat jugak la dengan Beast ni.. selain Super Junior, Beast ranking no 2 dalam list boyband yang aku suka.. Super Junior is always no 1 in my heart ! Tak akan berubah kenyataan aku ni ! haha..

Ok la.. Malas nak tulis banyak-banyak.. Jom layan lagu Beast - Fiction


Meh kita layannnn..
Beast hwaiting ! Super Junior hwaiting :)
Apa Pendapat Korang? Cer cite cer cite ツ

0 buah strawberry:

Post a Comment

Kamsahamnida ! Sebelum pergi komen la dulu pasal entri ini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...